مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 08:002023-02-11بين الملل

44 سال افتخار| آرزویی که بر دل بولتون ها ماند و می ماند


در حالی ایران 44 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد که جان بولتون سیاستمدار راستگرا و جنگ طلب آمریکایی زمانی مدعی شده بود تا قبل از چهل سالگی انقلاب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان بولتون سیاستمدار راستگرا و جنگ طلب آمریکایی که نمایندگی ایالات متحده در سازمان ملل در دولت جورج بوش پسر و بعدها مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ را در کارنامه خود دارد، از جمله مقام های آمریکایی است که سالهاست از گروهک تروریستی منافقین که تا سال 2012 در فهرست تروریستی آمریکا قرار داشت، حمایت و در گردهمایی های آن شرکت می کند.

مواضع تند او علیه مماشات با کشورهایی که هژمونی آمریکا را به چالش می کشند در طول سال ها حضورش در دنیای سیاست، باعث اختلاف نظر وی با حتی جمهوری خواهان تندرو و حضور کوتاهش در سمت هایی شده که به او برای اعمال سیاست هایش میدان می داده اند.

  بولتون در 16 ماه تصدی پست نمایندگی آمریکا در سازمان ملل بارها دروغ وجود تسلیحات کشتار جمعی در عراق را تکرار کرد و به رغم پیدا نشدن تسلیحات ادعایی در عراق، همچنان از حمله سال 2003 آمریکا به این کشور دفاع کرده است.

او که بالاترین سمت خود را در دولت ترامپ به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید تجربه کرد، مخالف مذاکره وی با کره شمالی بود و حمله پیشگیرانه به این کشور را را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 سال افتخار| آرزویی که بر دل بولتون ها ماند و می ماند

44 سال افتخار| آرزویی که بر دل بولتون ها ماند و می ماند